Exodus 1.59.1 x64

Exodus 1.59.1 x64

  • کاربرد : نرم افزار کیف پول دسکتاپ
  • نسخه :Version 1.59.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : Exodus Movement Inc
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک دسکتاپ چند منظوره که دارای یک رابط کاربری آسان برای استفاده است. شما می توانید انواع مختلفی از ارزدیجتال را که دربالا اشاره شده است را همزمان نگه داری کنید و تراکنش های خود را انجام دهید. Exodus دارای یک صرافی داخل برنامه است که به شما اجازه می دهد ارزهای خود را به سرعت به فروش برسانید. سیستم و برنامه نویسی فوق العاده این کیف پول به شما این امکان را می دهد که پول های خود را کاملا امن نگهداری کنید. Exodus همچین سورس باز ارائه شده است و قابلیت تغییر سورس برای برنامه های دیگر مبتنی بر ارز را دارد.کیف پول Exodus، با رابط کاربری ساده و محبوب که تراکنش را برای هر فردی تسهیل می کند، به یکی از پر استفاده ترین کیف پول های دسکتاپ تبدیل شده است.

هر چند که در هنگام استفاده از Exodus همیشه باید به اینترنت وصل باشید، اما نگران نباشید چون کلیدهای تبادل خصوصی هرگز از آن سیستم بیرون نمی‌رود. امکاناتی مثل پشتیبان گیری از کلید های خصوصی وجود دارد که در هنگام نیاز، به شما امکان بازیابی موجودی را از طریق ایمیل می‌دهد.

ویژگی های Exodus:

از سیستم عامل های Mac, Linux و Windows پشتیبانی می کند.
از قرار داد های هوشمند پشتیبانی نمی کند.
برای کار با این کیف پول به ایمیل شخصی نیاز خواهید داشت.

Description

Exodus is a software platform ONLY and does not conduct any independent diligence on or substantive review of any blockchain asset, digital currency, cryptocurrency or associated funds. You are fully and solely responsible for evaluating your investments, for determining whether you will exchange blockchain assets based on your own, and for all your decisions as to whether to exchange blockchain assets with Exodus. In many cases, blockchain assets you exchange on the basis of your research may not increase in value, and may decrease in value. Similarly, blockchain assets you exchange on the basis of your research may increase in value after your exchange.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری