Clipboard Master 4.7.1

Clipboard Master 4.7.1

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت هوشمند بر حافظه کلیپ بورد
  • نسخه :Version 4.7.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Jumping Bytes
  • سال تولید : 2018

توضیحات

ویندوز دارای حافظه کلیپ بوردی می باشد که تنها قادر است تا یک موضوع را در خود ذخیره کند و اگر شما فایل دیگری را کپی کنید فایل قبلی از حافظه کلیپ بورد ویندوز حذف خواهد شد البته حافظه کلیپ بورد موجود در برنامه آفیس قابلیت ذخیره چندین فایل را دارد اما تنها در خود برنامه آفیس قابل استفاده می باشد این برنامه قادر است تا بیش از 10 هزار موضوع را در خود نگه دارد و با هر برنامه ویندوز کار کند. Clipboard Master یک ابزار پرکاربرد برای نگه داری متون، عکس ها و فایل های کپی شده در حافظه کلیپ بورد برای استفاده در زمان های دیگر می باشد که می توان از آن ها در برنامه های مختلف ویندوز استفاده کرد. با استفاده از این برنامه دیگر محدودیت های موجود ناشی از حافظه کلیپ بورد ویندوز را نخواهید داشت و به راحتی قادر به کپی و جایگذاری متون و عکس ها، فایل ها و پوشه های مختلف هستید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Clipboard Master:
- قابلیت ذخیر چندین متن، تصویر، فایل و پوشه در حافظه کلیپ بورد برنامه
- جایگذاری محتویات حافظه کلیپ بورد در هر فیلد متنی موجود در برنامه های مختلف و مرورگرها
- قابلیت جستجو در حافظه کلیپ بورد برنامه
- جایگذاری سریع با استفاده از موس و صفحه کلید
- قابلیت تعیین میانبر های دلخواه جهت نمایش لیست کلیپ بورد برنامه
- و ...

Description

Clipboard Master is a handy utility designed to keep all previous texts, pictures and files copied to the clipboard in a list, for later use. Organize your text modules and snippets and paste them in any Windows program whenever you like.

Clipboard Master includes automatic and manual collections. Paste multiple items or only the part of an item. Search within the clipboard lists. Clipboard Master is optimized for use with your mouse and keyboard.

Configurable hotkeys can be easily used. With Clipboard Master, you can even paste in temporary edit fields such as when renaming a file in the Explorer. Clipboard lists are kept even when restarting Windows.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری