KeePass Password Safe Pro 2.39.1

KeePass Password Safe Pro 2.39.1

  • کاربرد : نرم افزاری برای مدیریت و دسته بندی رمز های عبور و اطلاعات
  • نسخه :Version 2.39.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Dominik Reichl
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار رایگان و بسیار کاربردی جهت ساخت ، مدیریت و دسته بندی رمز های عبور و اطلاعات حساس شما میباشد . شما توسط این نرم افزار کاربردی می توانید تمامی رمز عبورها را بصورت دسته بندی شده و مرتب ، در قالب یک بانک اطلاعاتی نگهداری کنید و بانک اطلاعاتی مربوطه را توسط یک رمز اصلی محافظت کنید.

امکانات نرم افزار KeePass Password Safe :
– امنیت بالا : KeePass از رمزگذاری استاندارد و حرفه ای AES و Rijndael و الگوریتم Twofish برای قرار دادن پسورد روی پایگاه داده هایش استفاده می کند.
– شما می توانید با یک رمز اصلی ، کل پایگاه داده های نرم افزار را رمزگذاری کنید.
– قابل حمل و بدون نیاز به نصب : KeePass نیازی به نصب نداشته و شما می توانید آن را روی حافظه های USB حمل و روی تمامی کامپیوترها بدون نصب، اجرا کنید.
– ذخیره لیست رمزهای عبور در فرمت فایل های TXT، HTML، XML و CSV برای استفاده در نرم افزارهای دیگر.
– وارد کردن پایگاه داده های رمز عبور از فرمت های مختلف.

– انتقال ساده پایگاه داده ها : پایگاه داده های پسورد شامل یک فایل می باشند که می توانند به سادگی از یک کامپیوتر به دیگری منتقل شوند.
– پشتیبانی از گروه های رمز عبور : شما می توانید گروه هایی را برای دسته بندی رمزهای عبور ساخته ، ویرایش کرده و یا حذف نمایید.
– بخشی برای وارد کردن نظرات و یادداشت ها.
– جستجو و رده بندی ورودی های خاص در پایگاه داده های نرم افزار.
– پشتیبانی از زبان های مختلف.
– ابزار ساخت رمزهای عبور قدرتمند به صورت تصادفی.

Description

Create databases for storing password information by relying on this lightweight application that comes with multiple configuration options


KeePass Password Safe is a compact but powerful application built to help you store and manage credentials for online accounts as well as protect them from unauthorized access.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری