ISO Workshop 8.1

ISO Workshop 8.1

  • کاربرد : نرم افزار مدیریت و ویرایش فایل های ISO
  • نسخه :Version 8.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : BurnAware Technologies
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک ابزار قدرتمند و بسیار ساده برای ویرایش و مدیریت فایل های ایمیج ISO می باشد.همانطور که می دانید ISO یک فرمت محبوب و مشهور در امر ایمیج گیری و رایت انواع دی وی دی ها می باشد.با استفاده از نرم افزار ISO Workshop شما می توانید فایل ها و فولدر هایی را که خودتان ساخته اید را به فرمت ISO در باوردید تا بتوانید به راحتی در اختیار دیگران قرار دهید، می توانید فایل های ISO خود را ویرایش نمایید.
همچنین می توانید دیگر فایل های ایمیج که با فرمت های دیگری جز ISO هستند را با استفاده از این نرم افزار به ایزو تبدیل کنید. و در آخر از دی وی دی ها و سی دی ها بک آپ با این فرمت گرفته و سپس آن را رایت نمایید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار ISO Workshop :
– ویرایش فایل های ISO

– تبدیل دیگر فرمت های امیج به ISO

– ساخت فایل های امیج ISO از فایل ها و فولدر های شما

– اکسترکت و خارج سازی فایل های ایزو

– گرفتن بک آپ از سی دی ها و دی وی دی ها با فرمت ایزو

– رایت فایل های ایزو

– پشتیبانی از تمامی سخت افزار های CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/RW, DVD+R DL, BD-R/RE

– کمترین استفاده از منابع سیستم

– ساخت دیسک های Bootable

– کاربری آسان

– پشتیبانی از انواع ویندوز های 32 و 64 بیتی – NT/2000/XP/Vista/7/8 .

– و…

Description

Quickly create standard or bootable ISO images and burn them to disc, extract files from existing ISO images and convert their contentISO Workshop is a program designed for the creation and burning of ISO files, as the name implies. But it packs other useful features as well.

The interface of the application is represented by a common window with a well-organized layout. So, you can create ISO images from local files and folders, by specifying a name, output directory and type (CD, DVD, Blu-ray disc, Bridge, DVD-Video, or Boot).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری