آسیاب کنار فلوس

آسیاب کنار فلوس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جورج الیوت به اهتمام ابراهیم یونسی

توضیحات

“ماگى” نه ساله، طفل خردسالی است که از هم‌اکنون دستخوش ناراحتى است: ناراحتى از بابت موى صافش، رنگ پوستش، خلقتش، پریشانى خیالش، و از سوى برادر گلگونه‌اش که مورد پرسش او است. ماگى نیز مانند پدر جوشى خود ـ صاحب آسیاب ـ که زندگى و خویشانش را سخت “گیج‌کننده” مى‌یابد، به علت سرشارى نیرو و رگه‌هاى مخالفى که در سرشت او است و نیز دشوارى سازش با محیط برون، به ندرت احساس آسایش خاطر مى‌کند. اما برخلاف پدر نمى‌تواند گناه این امر را به گردن “دغلان” و نابکاران بیندازد و با دعواهاى حقوقى و وام گرفتن و وام دادن و شات و شوت کردن یا به شلاق بستن اسب با این وضع مقابله کند؛ در عوض عروسکش را به دیوار مى‌کوبد، دخترخاله‌اش را در گل مى‌اندازد …. برچسب ها : آثار جورج الیوت , آدم سختگیر , ابراهیم یونسی , جورج الیوت , دانلود کتاب جورج الیوت , درد زندگی , ریشه های عمیق , قابل تعقیب , کتاب های جورج الیوت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری