دانلود رایگان کتاب از زبان داریوش

دانلود رایگان کتاب از زبان داریوش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پروفسور هاید ماری کخ

توضیحات

در سال های 1933 و 1934 ، ضمن حفریات تخت جمشید، پایتخت امپراتوری پارس، در دیوار استحکامات، چندین هزار لوح گلی با متن هایی به خط میخی عیلامی به دست آمد.این لوح ها در زمان فرمانروایی داریوش بزرگ (522-486 پ.م.) نوشته شده و تاریخ آن ها سیزدهمین تا بیست و هشتمین سال فرمانروایی داریوش، یعنی از سال 509 تا494 پ.م . را برمی گیرد. این مجموعه بخش کوچکی است از بایگانی واقعی دیوان شاهی است.
. برچسب ها : از زبان داریوش , از زبان داریوش , از زبان داریوش دانلود , از زبان داریوش کبیر , از زبان داریوش ماری کخ , از زبان داریوش نوشته ماری کخ , از زبان داریوش هاید ماری کخ , از زبان داریوش هایده ماری کخ , از زبان داریوش.pdf , تخت جمشید از زبان داریوش , خرید اینترنتی کتاب از زبان داریوش , خرید کتاب از زبان داریوش , خلاصه کتاب از زبان داریوش , داریوش , داریوش کبیر , داستانی از زبان داریوش , دانلود از زبان داریوش کبیر , دانلود رایگان کتاب از زبان داریوش , دانلود کتاب , دانلود کتاب از زبان داریوش , دانلود کتاب از زبان داریوش کبیر , دانلود کتاب از زبان داریوش ماری کخ , دانلود کتاب از زبان داریوش هاید ماری کخ , دانلود کتاب الکترونیکی از زبان داریوش , دانلود کتاب داریوش , دانلود کتاب داریوش کبیر , دانلودکتاب از زبان داریوش , رمان از زبان داریوش , زبان داریوش , قیمت کتاب از زبان داریوش , کتاب از زبان داریوش , کتاب از زبان داریوش , کتاب از زبان داریوش اثر هاید ماری کخ , کتاب از زبان داریوش دانلود , کتاب از زبان داریوش کبیر , کتاب از زبان داریوش نوشته ی ماری کخ , کتاب از زبان داریوش هاید ماری کخ , کتاب تاریخ از زبان داریوش , کتاب داریوش کبیر , مشخصات کتاب از زبان داریوش , ناشر کتاب از زبان داریوش , نقد کتاب از زبان داریوش , هایدماری کخ از زبان داریوش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری