PlantFactory Producer 2016 R6 x64

PlantFactory Producer 2016 R6 x64

  • کاربرد : طراحی مدل گیاهان برای ویندوز
  • نسخه :Version 2016 R6
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 64 Bit
  • تولید کننده : trinity3d.com
  • سال تولید : 2018

توضیحات

گیاهان سه بعدی با کیفیت بسیار بالا را ایجاد کنید، آن ها را پالایش نمایید و از مدل های خود خروجی بگیرید. این برنامه برای طراحی های مختلف، بازی ها، انیمیشن ها و ... به کار می رود. امکان ایجاد هرگونه سبزه ای با این برنامه وجود دارد. از چمن ساده تا درختان بزرگ، هر آن چه را که بخواهید می توانید ایجاد نمایید. هندسه ای پیچیده ایجاد کنید و آن را به بیشترین جزئیات ممکن مزین نمایید.

درختان را با استفاده از ایجاد باد، زنده نمایید. مدل ها را می توان در فرمت های استانداردی مانند .OBJ, .3DS, .C4D, .LWO, .ABC (alembic) .FBX خروجی گرفت. در نسخه فعلی این اپلیکیشن، رابط کاربری بهبود یافته و رسپانسیوی آن افزوده شده است. تکنولوژی MetaCloud از جنله های مختلفی بهینه سازی شده است. کنترل مدل و بررسی آن از جنبه های مختلف اسان تر شده است. تولید کش اکوسیستم ها تا 6 برابر و 10% رندر گرفتن از اکوسیستم های بسیار بزرگ سریع تر گشته است. VUE xStream از اکنون LightWave 2018 را پشتیبانی می کند. Flower node اصلاح شده و بسیاری تغییرات قابل توجه دیگر را می توان در این نسخه از برنامه مشاهده نمود.
ویژگی های نرم افزار PlantFactory Producer 2016 :
- مناسب برای انیمیشن سازی، بازی سازی و ...

- رابط کاربری به شکل قابل توجهی بهبود یافته است

- سرعت بسیار بالا در رندر گرفتن اکوسیستم های شلوغ

- ایجاد افکت های انیمیشنی با استفاده از باد و ...

- ایجاد جزئیات بسیار زیاد برای درختان

- انجام کارها با سرعت بیشتر

- تخصصی، برای ایجاد مدل گیاهان

- تولید کش اکوسیستم ها 6 برابر سریع تر

Description

The Solution for Production Studios
Author fully animated 3D plants in concert with your production workflow.
With expanded collaboration and compo­siting capabilities, advanced artistic control and dependable productivity, PlantFactory Producer is the perfect solution for demand­ing production studios.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری