آموزش اسکیت سرعت

آموزش اسکیت سرعت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پایگاه پرستو
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

توضیحات : InLine سرعتی ، ورزشی است مرکب از عوامل مختلف که می تواند در گیر مجموعه متنوعی از محل و فضای زمین ، شرایط مسابقه ، و عوامل دیگری که در نتیجة یک مسابقه دخالت دارند باشد . شرکت کنندگان inline  سرعتی , به مراتب بیش از شرکت کنندگان پاتیناژ سرعتی نیازمند مهارتهای متنوع می باشند . مسابقات استقامتی پاتیناژ تلاش ومجاهدتی است که تنها ملاک و موفقیت درآن زمان است. با این وصف ، مسئولیت و ایثار کمتری متوجه ورزشکاران این رشته نیست، بنابراین  این مسابقات نیازی به مجموعه هایی از هشیاری ، تحرک،تکنیک ، و تاکتیکهایی که در مسابقات inline  بسیار حیاتی و سرنوشت سازند  ندارد. برچسب ها : . آموزش اسکیت, اسکیت با مانع, اسکیت روی چمن, اسکیت روی یخ, اسکیت سرعت, انواع اسکیت, پاتیناژ, زمین اسکیت, قیمت کفش اسکیت, کتاب آموزش مربی گری, مربی گری اسکیت, ورزشهای سرعتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری