مفهوم رنگ و درک رنگ شناسی

مفهوم رنگ و درک رنگ شناسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسیب استوار
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات :  گستره مفهوم و سرآغاز موجودیت رنگ ژرفایی عمیق دارد آنچنان که متن علمی واحدی نمی توان در خصوص آن ایراد کرد. در مفهوم و بیان کلی رنگ در ایران کتاب خاصی به تالیف نرسیده و تنها می توان به تعدادی مقاله فارسی بسنده کرد. از این رو بر آن شدم تا بتوانم مفهومی ظریف از بنیان رنگ و درک شناختی آن را جمع آوری و تدوین کنم. از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و گرافیک در شیراز آغاز کردم و پس از فعالیت در شرکت های مختلف و کسب اندک تجربه ای در سال 1384 به عضویت انجمن گرافیک ایران و شبکه طراحان گرافیک ایران در آمدم. پس از آن در سال 1389 منتخب در زمینه طراحی پوستر هفتمین فستیوال منطقه ای مالزی و در سال 1390 منتخب در زمینه طراحی پوستر جشنواره دوسالانه گرافیک نخجوان گردیدم . در سال 1391 به بعنوان عضو مستقل در آمدم و سپس در همان سال (IAA) برترین انجمن بین المللی گرافیک و تبلیغات نیویورک در بخش طراحی بسته بندی جشنواره بین المللی – های برند – کشور چین موفق به کسب مقام سوم گردیدم. این مسیر جز با بهره گیری و حمایت دوستان ، اساتید و تمامی اعضای خانواده ام بخصوص همسرم شیما سمیعی و برادرم مجید استوار میسر نبود . امیدوارم این کتاب بتواند ظرایفی تازه از بنیان و مفهوم رنگ را برای شما آشکار سازد. برچسب ها : . انجمن گرافیک ایران, انواع رنگ, رنگ آبی, رنگ ارغوانی, رنگ روغن, رنگ سفید, رنگ سیاه, رنگ شناسی, رنگ صورتی, رنگ قرمز, رنگین کمان, روانشناسی رنگ, طراحی پوستر, کور رنگی, مسیب استوار, مفهوم رنگ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری