سیستم شاسی و بدنه پراید

سیستم شاسی و بدنه پراید

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پارس بوک
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات :  به طور کلی خودرو از سه قسمت اصلی تشکیل شده  که عبارتند از بدنه، موتور و شاسی.  شاسی  در اصل یک چهار ضلعی است و از فولاد سخت به شکل ناودانی ساخته می شود که قسمت هایی مثل موتور و سیستم  انتقال قدرت  و سیستم  فنر بندی و سیستم ترمز و فرمان روی ان نصب می شود.  خصوصیات یک شاسی خوب عبارتند از : ۱)  تحمل بیشترین میزان وزن و تنش ممکنه ۲)  سبکی شاسی ۳)  کمترین حجم ممکنه ۴)  سهولت در پیاده سازی سیستم ۵)  هزینه پایانی جهت اجرای سیستم ۶)  توانایی تغییر فرم در موارد مورد لزوم و در  نقاط  مشخص  جهت  بالاترین میزان جذب ضربه ۷) توانایی حفظ استحکام و عدم تغییر فرم در قسمتهای حیاتی مورد  نیاز سیستم جهت حفظ بالاترین میزان ایمنی ۸)  توانایی مقاومت در برابر خوردگی  تاثیرات  شیمیای و همچنین توانایی کارکرد در گرمای گسترده ۹)  قابلیت تعمییر ساده و بازیابی خصوصیات اولیه ۱۰)  انتقال کمترین میزان لرزش و صدا به قسمتهای درونی اتاق برچسب ها : . آموزش تعمیر پراید, ایمنی پراید, بخاری پراید, بدنه پراید, پراید دارای ترمز abs, ترمز پراید, سرعت پراید, شاسی پراید, صندوق پراید, فرمان پراید, قیمت پراید صفر, قیمت پراید نقد, کاپوت پراید, کاربراتور پراید, کولر پراید, گیربکس پراید, محافظ شاسی پراید, مصرف بنزین پراید, موتور پراید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری