تاریخ لباس گوتیک

تاریخ لباس گوتیک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهره ذاکری
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات :  مجموعه حاضر تلاشی برای معرفی شاخه ای از هنر در قرون وسطای اروپاست. هنری که منتسب به قومی وحشی است ولی دیدگاهی ماورایی و آسمانی دارد. سرشار از نرمی,  انعطاف و انحناست و برای هدایت جنبه های زندگی در جهت خداوند؛  به نام هنر گوتیک. به نظر میرسد علی رغم اینکه گفته می شود هنر گوتیک دیدی منفی و رویکردی تیره بر پایه وحشت دارد, اما تمام زیبایی هنر گوتیک را در چین و شکن لباسهای  مردمان آن دوره و رنگهای زنده ای که علاقه مند به استفاده از آن بودند؛ (چون قرمز براق یا طلایی ) می توان دید.  استفاده از لباسهای بلند با برشهای عمودی  و تزیین آنها با انواع جواهرات زیبا را شاید بتوان در مشابهت با هنر معماری این دوره که بسیار شاخص و با شکوه است و نمود بارز آن در بناهای بلند و کلیساها و شیشه های بلند و رنگی آنها که تمامی اشاره به آسمان دارند  و گویی از زمین جدا شده اند, قرار دارد. برچسب ها : . بلوز زمستان, پیراهن, تاپ, تاریخ لباس مردم ایران, تاریخچه لباس, تی شرت, جواهرات زیبا, چادر, دامن, شلوارک, گوتیک, لباس ماکسی, لباسهای بلند, مانتو, معماری قرون وسطی, مقنعه, هدبند, هنر در قرون وسطا, هنر گوتیک
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری