علت تورم و افزایش مستمر قیمتها در کشور

علت تورم و افزایش مستمر قیمتها در کشور

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید حسین بلادی
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات :  همانطور که میدانید در ایران درصد تورم در سالهای اخیر و بخصوص در سال 90 بسیار زیاد بوده است، به طوری که قیمتها در هر سال بسیار افزایش یافته و قدرت خرید مردم نسبت به قبل و بخصوص بعد از هدفمند کردن یارانه ها کم شده است. رکن و ستون این پژوهش شناخت پدیده تورم و عوامل تاثیرگذار آن است. مطمئنا با توجه به ویژگی های خاص اقتصاد ایران و حاکم بودن درآمدهای نفتی بتوان با این پدیده قرن حاضر مقابله کرد. در این پژوهش سعی شده تا حد امکان از به کار بردن اصطلاحات فنی-اقتصادی خودداری شده تا محتوای بحث به صورت عمومی تری قابل نقد و بررسی باشد. برچسب ها : . اقتصاد ایران, تورم ایران, تورم بازار, تورم بعد از هدفمند کردن یارانه ها, تورم سال 90, تورم سال 91, تورم مسکن, جلوگیری از تورم, درصد تورم سالانه, دلیل گرانی ها, رشت اقتصادی ایران, علت تورم, قدرت خرید مردم, گران شدن همه چیز, گرانی در ماه رمضان, مهار کردن تورم, هدفمند کردن یارانه ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری