مهندسی موتورهای جستجو

مهندسی موتورهای جستجو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سیگنال دیزاین
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

توضیحات :  مهندسی سئو علم نوشته شده یا کلاسیک و آکادمیک نیست چرا که موتورهای جستجو اصلا تمایل ندارند الگوریتم های پیچیده خود را منتشر نمایند و از طرفی مهندسی سئو بنا شده بر روی الگوریتم های نانوشته موتورهای جستجو می باشد . بنابراین سئوکاران حرفه ای با سالها تلاش بی وقفه بصورت مطالعه اسناد مرموز ارایه شده توسط خود موتورهای جستجو و انجام عملیات تجربی بر روی سایتهای صرفا تجربی ( بدون کاربری تجاری و حتی نمایش عمومی ) به آن می رسند یک مهندس سئو در حد متوسط باید دوسال ونیم تلاش بی وقفه داشته باشد تا در حد متوسط با این آشنا شود و طبیعی است که نباید انتظار داشت مهندسان سئو اسرار و محفوضات خود را علنی کنند ( ضمن اینکه موتورهای جستجونیز بدلیل گفته شده اسرار واقعی نهفته در الگوریتم های خود را هیچ وقت بر ملا نخواهند کرد ) و بهمین دلیل کتابی جامع درباره سئو نمی توان یافت چون نه بانی آن حاضر به انتشار است و نه دانای آن.   برچسب ها : . برسی موتورهای جستجو, بهینه سازی سایت برای گوگل, بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو, رفتار موتورهای جستجو, سئو, سیگنال دیزاین, علم سئو, مهندسی سئو, موتورهای جستجوگر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری