مقدمه ای بر یادگیری الکترونیکی

مقدمه ای بر یادگیری الکترونیکی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا کثیرلو
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

توضیحات :  یادگیری الکترونیکی واژه بسیار گسترده ای است و تعاریف گوناگون و مختلفی در رابطه با آن وجود دارد. با یک جستجوی ساده درگوگل می توان بیش از 8 میلیون نتیجه را دراین مورد مشاهده کرد.اما جامع ترین و در عین حال کوتاه ترین تعریفی که می توان از این واژه ارائه داد عبارت است از:  هرنوع یادگیرییا آموزشی که با کمک انواع مدیا های الکترونیکی انجام گیرد.در واقع یادگیری الکترونیکی استفاده از پیشرفتهای تکنولوژیکی برای فعال کردن و توانمند کردن افراد در جهت یادگیری فارغ از زمان ومکان است. این کتاب مقدمه ای بر یادگیری الکترونیکی را مورد بحث قرار داده است.   برچسب ها : . آموزش از راه دور, آموزش الکترونیکی, آموزش مجازی, آموزش محور, دوره های مجازی, رضا کثیرلو, طبابت از راه دور, یادگیری الکترونیکی, یادگیری مجازی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری