مجله بدنسازی و تناسب اندام علم و عضله – شماره چهارم

مجله بدنسازی و تناسب اندام علم و عضله – شماره چهارم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : تیم علم و عضله
  • چاپ و سال / کشور: 2010

توضیحات

توضیحات :  قهرمانی در رقابت های لاچفورد – قهرمانی نماینده ایران در سنگاپور – نتایج بادی کلاسیک قهرمانی کشور – تمرین ساق با فلکس لویس – چهار حرکت برای 4 ستون بدن – توصیه های یک اسطوره – معرفی قهرمانان – عضلات کول – 9 اشتباه نابخشودنی در تغذیه ورزشی – 5 قاعده برای خوابیدن – چه زمانی از ویتامین ها استفاده کنیم. – انرژی برای تمرینات – چربی سوزی با خوراکیگاهی به ترازو نگاه کن – 5 نکته برای ترشح بیشتر هورمون رشد – اکسی متولون – توصیه های باورنکردنی برای سلامتی – بزرگی شکم و درمان آن – نکاتی در مورد خوردن ماهی – چای سبز را در این ساعات میل کنید تا لاغر شوید. – ماده ای که پوست شما را خراب می کند. – نکات ایمنی در استفاده از مواد آرایشی چشم   برچسب ها : . 5 قاعده برای خوابیدن, 5 نکته برای ترشح بیشتر هورمون رشد, 9 اشتباه نابخشودنی در تغذیه ورزشی, اکسی متولون, انرژی برای تمرینات, بزرگی شکم و درمان آن, تمرین ساق با فلکس لویس, توصیه های باورنکردنی برای سلامتی, توصیه های یک اسطوره, چای سبز را در این ساعات میل کنید تا لاغر شوید, چربی سوزی با خوراکیگاهی به ترازو نگاه کن, چه زمانی از ویتامین ها استفاده کنیم, چهار حرکت برای 4 ستون بدن, عضلات کول, قهرمانی در رقابت های لاچفورد, قهرمانی نماینده ایران در سنگاپور, ماده ای که پوست شما را خراب می کند, معرفی قهرمانان, نتایج بادی کلاسیک قهرمانی کشور, نکات ایمنی در استفاده از مواد آرایشی چشم, نکاتی در مورد خوردن ماهی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری