مشارکت سیاسی زنان موانع و امکانات

مشارکت سیاسی زنان موانع و امکانات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهرانگیز کار
  • ناشر :  انتشارات روشنگران و مطالعات زنان
  • چاپ و سال / کشور: 2010

توضیحات

توضیحات :  حقوق  زن  در ایران  امروز موضوع  بحث هایجدی  با ماهیت  سیاسی ، دینیشده  است . در نشست هایی  کهپیرامون  مسایل  کنونیایران ، خارج  و داخل  کشور تشکیلمی شود، حقوق  زن  حجمزیادی  از گفتار و نوشتار را به  خود اختصاص  می دهد. در نهادهای  قانون گذاریکشور نیز شاهد بوده  و هستیم  کهتصویب  قوانین  راجعبه  زن ، مذاکرات  را پرتنشمی سازد و گاهی  منجر به  درگیریلفظی  شده ، تا جایی  کهتضادهای  دیدگاهی  بر ملا می شود. در شرایط  موجود، پژوهشدرباره ی  حقوق  زن خواست  و نیاز زمانه  است  و پاسخی  است  شایستهبه  پرسش هایی  کهپیاپی  مطرح  شده  و دهان  به دهان  در سطوح  و لایه هایگوناگون  جامعه  می چرخد. چهبسا تحت  تأثیر گسترش  تحقیقاتو جمع آوری  کلیه  نظراتو آراء راجع  به  حقوقزن  و نقد و بررسی  آنها، از تنش ها کاسته  شده  و تفاهم  و همسویی  یا حداقلتحمل  پذیرفته  بشود. برچسب ها : . بانوان, بانوی ایرانی, حضور زنان, زن, زنان سیاسی, سیاست زنان, فمنیست, کانون زنان, مشارکت زنان, مشکلات زنان ایرانی, مهرانگیز کار, موانع زنان ایرانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری