ریاضیات کاربسته

ریاضیات کاربسته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پرویز شهریاری
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

توضیحات : پرویز شهریاری، مترجم آثاری در حوزه فلسفه و فلسفه علم و دانش و همچنین مولف و مدرس کتاب‌های ریاضی سال 1305 در کرمان متولد شد. او در طول دوران کاری خود به دریافت نشان درجهٔ یک علمی از وزیر آموزش و پرورش وقت دکتر خانلری، ۱۳۴۵، نشان درجه یک علمی،۱۳۸۴، برگزیده مراسم چهره‌های ماندگار در رشتهٔ آموزش ریاضیات،۱۳۸۱، دکترای افتخاری ریاضیات از دانشگاه کرمان نایل آمد. فهرست کتاب: موضوع ریاضیات و مقام آن در دانش ریاضیات کاربسته و چشم انداز آینده کاربرد روشهای ریاضی در بررسی های تاریخی ریاضیات در زیست شناسی ریاضیات و روان شناسی ریاضیات و موسیقی ریاضیات و هواشناسی برچسب ها : . پرویز شهریاری, دانش ریاضیات, دکترای افتخاری ریاضیات, ریاضیات در زیست شناسی, ریاضیات و روان شناسی, ریاضیات و موسیقی, ریاضیات و هواشناسی, کاربرد روشهای ریاضی در بررسی های تاریخی, کاربرد علم ریاضیات, کتابهای ریاضیات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری