راهنمای خرید کنسول بازی

راهنمای خرید کنسول بازی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله اینترنتی گویا آی تی
  • چاپ و سال / کشور: 2013

توضیحات

توضیحات : احتمالا تیتر برایتان جالب باشد یا اینکه کمی مبهم، اما محتویات این کتاب به شما آموزش می‌دهد که چگونه یک کنسول بازی را خریداری نمایید و چگونه بتوانید یک کنسول را با بهترین قیمت خریداری کنید. نوشته این کتاب به قلم یکی از دوستان و نویسندگان گویاآی‌تی بنام آقای سپهر خیریبوده که زحمات بسیار زیادی برای تهیه و تنظیم این کتاب کشیده‌اند و اطلاعات کاملی را جمع آوری کرده و به رشته تحریر در آورده‌اند که اینجا از ایشان سپاسگذاریم و برایشان آرزوی موفقیت در تمام عرصه‌های زندگیشان می‌کنیم. همچنین طراحی جلد و ویرایش و صفحه‌آرایی توسط خانم فریبا سلجوقی صورت گرفته که از ایشون هم بسایر سپاسگذاریم. اما این کتاب دارای موضوعات مختلفی می‌باشد که در زیر برایتان معرفی خواهیم نمود مقدمه : نگاهی به تاریخ کنسول های بازی معرفی کنسول پلی‌استیشن ۳ معرفی کنسول پی‌اس‌پی معرفی کنسول ایکس باکس ۳۶۰ معرفی کنسول WII معرفی کنسول NDS کلیه این کنسول‌های دارای زیر مجموعه می‌باشند که به ترتیب:  شرکت سازنده و تاریخ انتشار،مشخصات سخت افزاری، مدل های مختلف کنسول ، تفاوت مدل ها،  نرم افزار های موجود،  امکانات اینترنتی،  ویژگی های مالتی مدیا،  روش اجرا، لوازم جانبی،  آمار فروش کنسول،  آمار فروش بازی ها، بازی های انحصاری، نقد کلی کنسول و آینده کنسول برچسب ها : . ارزانترین کنسول بازی, امکانات کنسول های بازی, بهترین کنسول بازی, راهنمای خرید ps3, راهنمای خرید psp, راهنمای خرید ایکس باکس 360, راهنمای خرید پلیس استیشن, راهنمای خرید تبلت, راهنمای خرید سگا, راهنمای خرید نینتندو, رهنمای خرید آیپد, معرفی کنسول پی‌اس‌پی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری