راهنمای سیستمهای هیدرولیک

راهنمای سیستمهای هیدرولیک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : امیر هوشنگ وهاب زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2012

توضیحات

توضیحات :  توسعه علم هیدرولیک زمانی شروع شد که پاسکال دانشمند فرانسوی قوانین مربوط به فشار را کشف کرد(1650 میلادی) و هیدرولیک را به عنوان یک علم نوین پایه گذاری نمود. از آن تاریخ به بعد دوران شکوفایی هیدرولیک پدید آمد و این علم به نحو چشمگیری وارد بازار گردید. امروزه هیدرولیک در ساختمان ماشین آلات صنعتی، کشاورزی، راهسازی، هواپیمایی، کشتی سازی، اتوموبیل سازی، ماشینهای ابزار، تاسیسات صنایع سنگین، معدن و . . . در مقیاس وسیعی استفاده میشود و روز به روز نیز افزایش میابد. هیدرولیک فن آوری تولید، کنترل و انتقال قدرت توسط سیال تحت فشار است. بطور کلی یک سیستم هیدرولیک چهار کار اساسی انجام میدهد:     تبدیل انرژی مکانیکی به قدرت سیال تحت فشار بوسیله پمپها     انتقال سیال تا نقاط مورد نظر توسط لوله ها و شلنگها     کنترل فشار، جهت و جریان سیال توسط شیرها     انجام کار توسط عملگرها برچسب ها : . انتقال سیال تا نقاط مورد نظر توسط لوله ها و شلنگها, بازوی هیدرولیکی, تاسیسات صنایع سنگین, تبدیل انرژی مکانیکی به قدرت سیال تحت فشار بوسیله پمپها, صنعت کشتی سازی, طراحی هیدرولیک, علم هیدرولیک, فرمان هیدرولیکی, قوانین مربوط به فشار, کنترل فشار، جهت و جریان سیال توسط شیرها, ماشین آلات صنعتی, ماشین آلات کشاورزی, ماشینهای ابزار
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری