آموزش کامل اتوکد ۲۰۱۲

آموزش کامل اتوکد ۲۰۱۲

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : آموزشگاه گیل رایانه
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

توضیحات :  اتوکد (AutoCad  ) نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند. در اتوکد نقشه کش می تواند اندازه های خود را دقیق بنویسد زاویه بندی عالی و طرح های آماده و شکل های بسیاری در این نرم افزار قوی وجود دارد.این نرم افزار برای رسم و طراحی دقیقی که می توان به وسیله ی آن انجام داد مورد استفاده ی مهندسین قرار می گیرد و چون مهندسی عمران و مکانیک خالی از طراحی و نقشه کشی نیست برای آنان نیز از اهمیت بالای برای یادگیری قرار دارند. برچسب ها : . آموزش تصویری اتوکد, آموزش نرم افزار autocad, آموزشگاه گیل رایانه, پروژه رایگان اتوکد، پلن اتوکد, دانلود اتوکد 2012, مهندسی عمران, نرم افزار طراحی رشته عمران, نقشه کشی با اتوکد, نقشه مهندسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری