اعترافنامه دختران بد

اعترافنامه دختران بد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : لیلا فرجامی
  • چاپ و سال / کشور: 2011

توضیحات

توضیحات :  اعترافنامه دختران بد دومین دفتر شعر لیلا فرجامی است ک در سال 2006 توسط نشر باران در سوئد به چاپ رسیده است. از فرجامی شعر ها و ترجمه های زیادی در مجلات داخل و خارج کشور به چاپ رسیده است و همچنین اشعارش تا کنون به زبانهای فرانسه ترکی و سوئدی و هلندی ترجمه شده است. این شاعر طی سالهای اخیر به روان درمانی، هنر درمانی و بازی درمانی با اطفال آسیب دیده و معلولین اشتغال دارد . این مجموعه شعر که شامل 60 قطعه شعر است این‌گونه آغاز می‌شود: «تنه‌ها می‌افتند و برایت مهم نیست/ جنگل‌ها می‌سوزند و برایت مهم نیست/ مادرت می‌رود و شیرینی پستان‌هایش را به بخارهای خیابانی خلوت می‌سپاری که نیمه شب/ پر از صدای جنین‌هاییست که از پشت بام آسمان/ بی‌اختیار به خرابه‌های درندشت شهرت می‌افتند./ پدرت می‌میرد و شانه‌ی پر از موهای سفیدش را در جیب پشت شلوارت می‌گذاری/ و دندان‌های زرد مصنوعی‌اش را در لثه‌های زخم خاک چال می‌کنی/ سوت می‌زنی/ می‌خوانیم/ سوت می‌زنی/ می‌بوسیم/برایمان مهم نیست… لیلا فرجامی متولد تهران و ساکن کالیفرنیای جنوبی است. اوحدود 8 سال است که به روان‌درمانی، هنر‌درمانی و بازی‌درمانی اطفال آسیب دیده ومعلولین می‌پردازد.   برچسب ها : . اطفال آسیب دیده, اعترافنامه دختران بد, بازی درمانی, دختران بد, روان درمانی, شعرهای فرجامی, قطعه شعر, کالیفرنیای جنوبی, لیلا فرجامی, نشر باران, هنر درمانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری