معرفی قطعات الکترونیک

معرفی قطعات الکترونیک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا ابراهیمی ذاکری
  • چاپ و سال / کشور: 2003

توضیحات

توضیحات : در حال حاضر الکترونیک کلید فتح شگفتیهای جهان است و با تمام علوم و فنون موجود به نحوی پیوند خورده است . از وسائل ساده خانگی تا پیچیده ترین تکنیک های فضایی همه جا صحبت از تکنولوژی فراگیر الکترونیکی است و امروز صنعت مدرن بدون الکترونیک و تکنولوژی های وابسته به آن عملا مطرود و از کار افتاده است . در این کتاب با ساختمان و کاربرد انواع قطعات الکترونیکی به همراه تصاویر مربوطه آشنا خواهید شد. قطعاتی که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته اند عبارتند از : انواع مقاومت، انواع دیود، انواع ترانزیستور، انواع سلف و انواع خازن. برچسب ها : . آی سی, ترانزیستور, خازن شیمیایی, خازن عدسی, خازن واریابل, خازن ورقه ای, دیود اتصال نقطه ای, دیود زنر, دیود سیگنال, دیود یکسوساز, سلف, سوکت آی سی, مقاومت آجری, مقاومت نوری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری