آموزش فارسی CCNA

آموزش فارسی CCNA

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مصطفی بنایی
  • چاپ و سال / کشور: 2003

توضیحات

توضیحات :  CCNA مخفف Cisco Certified Network Associate و به معنای دانشیار خبره شبکه سیسکو می باشد.برای مطالعه این کتاب لازم آشنایی اولیه با کامپیوتر و شبکه و نیز آشنایی کامل با TCP/IP و Subnetting و یا Config روترها داشته باشید.  آموزش CCNA بیانگر توانایی شخص در نصب ،پیکر بندی ،پیادهسازی و عیب یابی شبکه های در مقیاس متوسط ،در زمینه Routing ، Switching و شبکه های با ارتباطات راه دهد که از سرویس های مخابراتی استفاده میکنند می باشد .استاندارد آموزشی این دوره شامل پروتکل های Routing  RIP و EIGRP و OSPF پیاده سازی شبکه های Frame Relay و Access Control List می باشد. برچسب ها : . آموزش شبکه, آموزش شبکه سیسکو, آموزش کامل دوره ccna, آموزش مسیریابی در شبکه, پروتکل های مخابراتی, پیکر بندی شبکه, دانشیار خبره شبکه سیسکو, دوره های ccna, روترها, سخت افزار سیسکو, شبکه های مخابراتی, شهریه دوره ccna, عیب یابی شبکه, مدرک ccna
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری