هوش مصنوعی – استوارت راسل

هوش مصنوعی – استوارت راسل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : استوارت راسل
  • چاپ و سال / کشور: 2003

توضیحات

توضیحات : هوش مصنوعی یا هوش ماشینی را باید عرصهٔ پهناور تلاقی و ملاقات بسیاری از دانش‌ها، علوم، و فنون قدیم و جدید دانست. ریشه‌ها و ایده‌های اصلی آن را باید در فلسفه، زبان‌شناسی، ریاضیات، روان‌شناسی، نورولوژی، و فیزیولوژی نشان گرفت و شاخه‌ها، فروع، و کاربردهای گوناگون و فراوان آن را در علوم رایانه، علوم مهندسی، علوم زیست‌شناسی و پزشکی، علوم ارتباطات و زمینه‌های بسیار دیگر.کتاب هوش مصنوعی حاضر توسط استوارت راسل و پیتر نورینگ نوشته شده است. برچسب ها : . استوارت راسل, الگوریتم جستجوی A*, الگوریتم جستجوی دودویی, الگوریتم جستجوی سطحی, الگوریتم جستجوی عمقی, الگوریتم دنیای جاروبرقی, الگوریتم دنیای هیولا, الگوریتم رنگ آمیزی, الگوریتم نقشه کشور رومانی, الگوریتم های هوش مصنوعی, جزوه هوش مصنوعی, نمونه سوال هوش مصنوعی, هوش ماشینی, هوش مصنوعی, هوش مصنوعی پیتر نورینگ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری