راهنمای سریع استفاده از پایگاه داده MySQL

راهنمای سریع استفاده از پایگاه داده MySQL

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حمزه خزایی
  • چاپ و سال / کشور: 2001

توضیحات

توضیحات :  مای‌اس‌کیوال یک سیستم مدیریت پایگاه داده رابطه‌ای است که امکان ذخیره سازی، جستجو، مرتب کردن و بازیابی داده‌ها را فراهم می‌کند. سرور مای‌اس‌کیوال به چندین کاربر اجازه استفاده همزمان از داده‌ها را می‌دهد و دسترسی افراد معتبر به داده‌ها را تسریع می‌کند. بنابراین مای‌اس‌کیوال یک سرور چند کاربره و چند ریسمانه است.این سیستم مدیریتی پایگاه داده، رایج‌ترین پایگاه داده متن‌باز محسوب می‌شود. رقبای اصلی مای‌اس‌کیوال، اس‌کیوال سرور مایکروسافت و پایگاه داده‌های اوراکل هستند اما مای‌اس‌کیوال از مزیت‌های زیر بهره مند است :     * کارائی بالا     * هزینه پائین     * سهولت پیکربندی و یادگیری     * قابلیت حمل     * در دسترس بودن کد اصلی     * خدمات پشتیبانی مناسب   برچسب ها : . آموزش mysql, اس کیو ال سرور, اوراکل, ایجاد جدول در مای اس کیو ال, جستجو و مرتب سازی داده ها, دانلود mysql, دستورات SQL, راهنمای کار با mysql, سیستم پایگاه داده, سیستم مدیریت پایگاه داده ها, مای اس کیو ال, نرم افزار های بانک اطلاعاتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری