PDF آموزش نرم افزار تری دی مکس ۳DMax

PDF آموزش نرم افزار تری دی مکس ۳DMax

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد حسن آقا مالی
  • چاپ و سال / کشور: 2000

توضیحات

توضیحات :  Autodesk 3dsmaxDesignیک نرم افزارازشرکت Autodesk   است که یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینهطراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود . این برنامه به مدد داشتنابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است . این برنامه به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. در این کتاب با مقدمات کار با این نرم افزار و همچنین منوها و اشیای آن آشنا خواهید شد.   برچسب ها : . pdf 3dmax, آموزش 3dmax, آموزش 3ds max, انیمیشن, پارس بوک, تکنیکهای سه بعدی سازی, دانلود کتاب, دانلود کتاب الکترونیکی, دانلود نرم افزار 3dmax, ساخت انیمیشن, کتاب آموزشی تری دی مکس, نرم افزار انیمیشین سازی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری