سالم زیستن آموختنی است!

سالم زیستن آموختنی است!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دکتر کامران امین آوه
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

توضیحات : کتاب “سالم زیستن آموختنی است!” مجموعە‌ای از مقالات پزشکی و اجتماعی است کە برای اولین بار در سال ١٣٩٠ خورشیدی از سوی انتشارات زانکو در ایران برخلاف انتظار نگارنده با کیفیتی بسیار نازل و اشتباهات و صفحه‌بندی بسیار مبتدی به چاپ رسید. اکنون پس از رفع این کمبودها، همچنین تغییرات و افزودە‌هایی چند، به روز شدە، در اختیار علاقمندان به مسائل پزشکی و اجتماعی قرار می‌گیرد. فهرست برخی از مطالب این کتاب: – بیماری قند, علل و پیدایش آن – سالم زیستن آموختنی است!با تغذیه و ورزش کلسترول خون را کنترل کنیم – پروستات قلب دوم مرد – کمر درد, نرمش های درمانی – بدنی – سود و زیان های سیگار کشیدن – الکل و پیامدهای پزشکی و اجتماعی مصرف بیش از اندازه آن – بارش باران مرگ (به مناسبت هفدهمین سالگرد سانحه اتمی چرنوبیل) – سخنی کوتاه در رابطه با اهمیت تعلیم و تربیت جنسی کودکان و نوجوانان – بازتاب روانی فیلم، موزیک و بازیهای خشن ویدیویی در اندیشه‌ و رفتار کودکان و نوجوانان – فاجعه جهانی ایدز (بمناسبت اول دسامبر – روز جهانی ایدز) – هموروئید ( بواسیر) – درخت توس (غان) – هلیکوباکترپیلوری برچسب ها : . الکل و پیامدهای پزشکی, بارش باران مرگ, بیماری قند, پروستات, تعلیم و تربیت جنسی کودکان و نوجوانان, درخت توس (غان), سانحه اتمی چرنوبیل, سود و زیان های سیگار کشیدن, فاجعه جهانی ایدز, کمر درد, هلیکوباکترپیلوری, هموروئید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری