سرویس و نگهداری خودروهای سواری

سرویس و نگهداری خودروهای سواری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

توضیحات : همانگونه که یک خودرو متشکل از اجزاء، قطعات و مجموع ههای مختلف و پیچیده ای است، تعمیر و سرویس بخشهای مختلف آن نیز مستلزم استفاده از ابزارآلات و تجهیزات مختلف کارگاهی در محیط کارگاه است که این امر نیازمند آشنایی با این تجهیزات و شناخت صحیح  محیط کار است. از فعالیتهای مهم در سرویسهای دوره ای خودروها میتوان به آچارکشی و بازدید بخشهای مختلف آن اشاره نمود. انجام آچارکشی و بازدید در بازه های مختلف و منظم باعث کاهش هزینه های تعمیرات، کاهش آلایندگی های زیست محیطی و افزایش ایمنی خودرو میشود. از اینرو شناسایی بخشهای مختلف مورد نیاز آچارکشی و چگونگی انجام این عمل حائز اهمیت است. در این بخش پس از معرفی محیط کارگاهی و تجهیزات آن به بیان آچارکشی بخشهای مختلف خودرو پرداخته میشود. برچسب ها : . تعویض آب رادیاتور ماشین, تعویض باتری ماشین, تعویض تسمه تایم, تعویض روغن گیربوکس, تعویض روغن ماشین, تعویض روغن هیدرولیک, تعویض فیلترهای ماشین, تعویض لاستیک ماشین, سرویس خودرو, نگهداری خودرو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری