تجربه های نزدیک به مرگ شگفت انگیز

تجربه های نزدیک به مرگ شگفت انگیز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی مهدوی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

توضیحات : سلام هموطنان عزیز، من در حین نوشتن کتاب (حقایق ناگفته تغذیه) تجربه‌های نزدیک به مرگ را نیز مطالعه می کردم. اما قبل از آن کتابهای دکتر مایکل نیوتن و دیگر کتابهای معتبر درباره زندگی روح بعد از مرگ مثل (سفر یک روح) را نیز مطالعه کرده بودم. تا آنجایی که من بررسی کردم کتابی کامل از تجربه‌های نزدیک به مرگ به زبان فارسی وجود ندارد. آنهایی هم که هست تفسیر و یا مختصرند. بعد از خواندن تعداد زیادی از تجربه‌های نزدیک به مرگ تصمیم گرفتم آنها را در یک کتاب جمع آوری کنم. با توجه به حجم زیاد این تجربه ها_ جمع آوری، تایپ و تصحیح آنها نزدیک به دو سال طول کشید. در هر کدام از این تجربه ها نکته‌ای وجود دارد که با در کنار هم قرار دادن آنها تا اندازه زیادی ذهن ما را درباره مفهوم خلقت می گشاید چنان که نسبت به قبل از خواندن این کتاب بسیار چشمگیر است. امیدوارم شما با خواندن این کتاب به بینشی نوین از جهان هستی و مفهوم خلقت دست یابید. برچسب ها : . پس از مرگ, سفر روح, علی مهدوی, لحظه جدا شدن روح از بدن, مرگ, مفهوم خلقت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری