بچه های آخر زمان

بچه های آخر زمان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عزیز نسین
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

توضیحات : در شماره اول اکتبر ۱۹۶۶ روزنامه (ینی استانبول) این تیتر با حروف درشت در صفحه اول چاپ شده بود: اگر مجازات را در اختیار بچه ها بگذارند… اصل خبر این بود. در یکی از مدارس ابتدایی معلم کلاس دوم برای درس انشاء این موضوع را به شاگردانش داده: (( اگر شما پدر باشید و پدرتان بچه شما باشد، وقتی کار خلافی از او سر بزند، چگونه مجازاتش می کنید؟ )) بیشتر بچه ها به این سوال جوابهای جالبی داده اند که دلیل تربیت خانوادگی آنهاست و نشان می دهد که در خانواده های مختلف از نظر تربیت و ثروت با بچه ها چگونه رفتار می شود. از مجموع این سوالات چنین استنباط می شود که مجازات بچه ها در خانه سنگین است و همین عدم تعادل جرم با مجازات، انعکاس و اثر نامطلوبی در روح آنها می گذارد و مسلما در زندگی آینده آنها اثر عمیقی دارد… برچسب ها : . تربیت بچه, روزنامه ینی استانبول, عزیز نسین, کتابهای عزیز نسین, مجازات, مجازات فرزند
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری