آموزش تصویری پاورپوینت برای مبتدی ها

آموزش تصویری پاورپوینت برای مبتدی ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی مهدی پور
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

توضیحات : یکی از آسانترین و جذابترین روش‌های آموزشی، استفاده از اسلایدهای آموزشی پاورپوینت است. با توجه به آسان بودن استفاده از این اسلایدها که عمدتا تنها با یک کلیک ساده امکان پذیر است. محیط رنگی و قابلیت افزودن عکس، جدول، نمودار، کلیپ آرت، صدا و ویدئو باعث جذابیت کار و تفهیم بهتر مطالب برای مخاطبان می‌شود. برای استفاده از پاورپوینت به هیچ برنامه پشتیبانی کننده ای احتیاج نیست، کوتاه است و روشهای انتشار آن نیز آسان و امکان پذیرند. این کتاب به آموزش PowerPoint 2007 , 2010 پرداخته است و برای هر توضیح و مثالی تصویری آورده شده و یک کتاب آموزش کاملاً تصویری می باشد. برچسب ها : . آموزش powerpoint 2007, آموزش پاورپوینت, آموزش پاورپوینت 2007, اسلایدهای آموزشی پاورپوینت, اسلایدهای پاورپوینت, علی مهدی پور
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری