مکمل شناسی

مکمل شناسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی دارابی
  • چاپ و سال / کشور: 2009

توضیحات

توضیحات : خدارا شاکرم که این فرصت را در اختیار من قرار داد تا بتوانم با ایده ای جدید این کتاب را بنویسم و اطلاعاتی در اختیار خوانندگان محترم قرار دهم. در این کتاب، اطلاعاتی درباره انواع مکمل های بدنسازی،اعم از کاربرد ها،عوارض احتمالی و توضیحات اجمالی نوشته شده و میتواند برای هر مربی، ورزشکار یا حتی کسی که بدنبال اطلاعات بیشتری درباره این مکمل هاست مناسب باشد. یکی از مهم ترین دلایلی که مرا به نوشتن این کتاب وا داشت ، شناخته شدن روز افزون مکمل ها و به دنبال آن، افزایش تنوع طرز تفکرهای گاها اشتباه درباره این مکمل هاست فهرست: مقدمه مکمل چیست کراتین ال گلوتامین ال آرژنین BCAAs کافئین پروتئین وی ال کارنیتین پروتئین کازئین ZMA گابا بررسی اجمالی گینر برچسب ها : . BCAAs, ZMA, ال-آرژنین, ال-کارنیتین, ال-گلوتامین, پروتئین کازئین, پروتئین وی, داروی مکمل, علی دارابی, کافئین, کراتین, گابا, گینر)ها(, مکمل بدن سازی, مکمل چیست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری