بترس و صحبت کن

بترس و صحبت کن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید امیرحسین میرابوالقاسمی
  • چاپ و سال / کشور: 2008

توضیحات

توضیحات : مطمئنا برای بسیار از ما موقعیت هایی پیش آمده است که خود را در مقابل جمعی از دوستان، آشنایان، همکاران، مخاطبان، اطرافیان و … یافته ایم. موقعیت هایی که در آن ها از ما انتظار می رفته است تا لب به سخن گشوده و صحبت کنیم؛ ولی نتوانسته ایم به خوبی از پس این کار برآییم. طبق تحقیقات علمی صورت گرفته، ترس از سخنرانی و صحبت در یک جمع چند نفره جزء ۱۰ ترس بزرگ انسان هاست و در برخی از شرایط حتی از مرگ نیز پیشی می گیرد! به راستی چرا از صحبت کردن در جمع می ترسیم؟ و خب، چطور بر این ترس غلبه کنیم؟ در این کتاب درباره مهم ترین دلایل صحبت نکردن در جمع ها و قرار نگرفتن در برابر آن ها صحبت کرده و از آنجا که معتقدیم سعدیا! گرچه سخندان و مصالح گویی به عمل کار برآید، به سخندانی نیست پس برای هریک از این دلایل راهکار ها و تمرین های مناسبی را نیز گفته ایم. برچسب ها : . آموزش سخنوری, سخنرانی, سخنوری, سید امیرحسین میرابوالقاسمی, صحبت کردن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری