کنترل و مدیریت ترس و استرس در سخنرانی

کنترل و مدیریت ترس و استرس در سخنرانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : یاسر کشاورزی
  • چاپ و سال / کشور: 2008

توضیحات

توضیحات : کتاب کنترل و مدیریت ترس و استرس در سخنرانی اثر یاسر کشاورزی در مورد ترس و چگونگی ایجاد آن سخن می‌گوید، هم‌چنین راهکار‌هایی برای مقابله با آن ارائه می‌دهد. با مطالعه‌ی این کتاب می‌توانید تا حد زیادی ترس‌های خودتان را مدیریت کرده و به جایگاهی که دوست دارید برسید. یکی از سوالات و دغدغه‌ها و سوالات افرادی که در معرض صحبت کردن در مقابل جمع قرار دارند این است که ما زمانی که می‌خواهیم جلوی جمع صحبت کنیم و یا وقتی که می‌خواهیم با شخصی که از جایگاه اجتماعی بالای در جامعه برخوردار است صحبت کنیم و خیلی از موارد مشابه استرس می‌گیریم، می‌ترسیم، اعتماد به نفس ما پایین می‌آید و نمی‌توانیم این کار را به راحتی انجام داده و به نتیجه‌ی دلخواه خود برسیم. ترس از سخنرانی و صحبت کردن در مقابل جمع همیشه وجود داشته است و همه‌ی افراد با آن بارها روبرو شده‌اند. حتی سخنرانان بزرگ دنیا هم وقتی که در مقابل جمع قرار می‌گرفتند می‌ترسیدند. زمانی که با یک موقعیت جدید آشنا نباشیم و باید در آن موقعیت قرار بگیریم ترس و استرس به سراغ ما می‌آید. پس می‌بینید که ترس همیشه وجود دارد. کاری که ما باید انجام دهیم این است که باید بتوانیم ترس را مدیریت کنیم. برچسب ها : . آموزش سخنرانی, سخنرانان بزرگ دنیا, کشاورزی, مدیریت استرس, مدیریت ترس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری