اعتماد به نفس

اعتماد به نفس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سینا رضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2008

توضیحات

توضیحات : اعتماد به نفس چیزی است که هر فرد باید در خود داشته باشد. وقتی ما از اعتماد به نفس صحبت می‌کنیم، ما چگونه پیاده روی، صحبت کردن و ارتباط با مردم را انجام می‌دهیم. اعتماد به نفس چیزی است که ما ریسک کنیم و واقعا بدون ترس از آنچه که دیگران فکر می‌کنند، کارمان را انجام بدهیم. برای انجام هر کار با اعتماد به نفس، نتایج به طرز چشمگیری خواهد شد و شما واقعا از فرآیند انجام کار لذت خواهید برد. شما متوجه خواهید شد که وقتی اعتماد به نفس شما افزایش می‌یابد، توانایی‌های شما زیاد خواهد شد یا به نظر می‌رسد. وظایفی که در گذشته بسیار دلهره آور و ترسناک بود، امروز به نظر می‌رسد به آسانی انجام می‌شود و شما شروع به تعجب می‌کنید که چرا شما هرگز قبلا چنین کاری را انجام نمی‌دادید. برچسب ها : . احساس عزت نفس, ارتباط با دیگران, اعتماد به نفس, سینا رضایی, عزت نفس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری