رمان مرز بین دو جهان

رمان مرز بین دو جهان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : معصومه حبیبی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

رمان مرز بین دو جهان کتاب رمان مرز بین دو جهان به قلم معصومه حبیبی، روایتگر داستانی‌ست درباره‌ی فرا‌زمینی‌ها و موجوداتی که در دنیای دیگری هستند که در فضایی تخیلی اتفاقات جذابی خلق می‌کنند. در بخشی از کتاب رمان مرز بین دو جهان می‌خوانیم: فکر اطلس خیلی برای مازیار خوش‌آیند بود، فورا دستور داد پیک‌هایی را به مناطق دور افتاده شرق و غرب و شمال راهی کنند، قصد مازیار این بود که همه‌ی ارواح و شیاطین و عقرب‌ها و مارها را که ساکن آن مناطق بودند با همدیگر متحد و یکپارچه کند و آن‌ها را تشویق کند تا به قلمرو روح‌های پاک حمله کنند. قلمرو تاریکی‌ها بسیار بزرگ بود قسمت به قسمت آن را شیاطین و اهریمنان تسخیر کرده بودند. قسمت مرکز آن ارواح خبیث بودند که سردسته‌ی آن‌ها مازیار بود، در قسمت شرق آن‌ها عقرب‌های سیاه زندگی می‌کردند که سردسته‌ی آن‌ها عقرب سیاه و بزرگی به نام جراره بود. در قسمت غرب آن‌ها، مارهای جهنمی زندگی می‌کردند که سردسته‌ی آن‌ها ماری بزرگ به نام غاشیه بود. در قسمت شمال آن اهریمنان و شیاطین زندگی می‌کردند که سردسته‌ی آن‌ها شیطان بزرگ نام داشت. هیکل و اندازه‌ی او بزرگ‌تر از شیاطین دیگر بود... کلمات کلیدی: داستان کلاسیک فانتزی، رمان فانتزی، دانلود رمان فانتزی، داستان فانتزی، دانلود داستان فانتزی، رمان های تخیلی فانتزی، داستان کلاسیک فانتزی، رمان هیجان انگیز، داستان و رمان تخیلی، رمان فانتزی، دانلود داستان تخیلی، دانلود داستان خیالی، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان تخیلی، رمان تخیلی فانتزی، برچسب‌ها: داستان کلاسیک فانتزی، رمان فانتزی، دانلود رمان فانتزی، داستان فانتزی، دانلود داستان فانتزی، رمان های تخیلی فانتزی، داستان کلاسیک فانتزی، رمان هیجان انگیز، داستان و رمان تخیلی، رمان فانتزی، دانلود داستان تخیلی، دانلود داستان خیالی، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان تخیلی، رمان تخیلی فانتزی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری