نفسی مملو از آرامش

نفسی مملو از آرامش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حامد احمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

نفسی مملو از آرامش کتاب نفسی مملو از آرامش به قلم حامد احمدی روایت‌گر زندگی زن و شوهری است که زندگی خود را به تازگی آغاز کردند، به مسافرت دو نفره‌ای به سمت کرمانشاه می‌روند و در آن‌جا اتفاق‌های شگفت‌انگیزی برای‌شان رخ می‌دهد.... در بخشی از کتاب نفسی مملو از آرامش می‌خوانیم: هفته‌ها گذشت و روز به روز پروستیوس پادشاهانه‌تر رفتار می‌کرد. احساس شاه بودن در او، جایگزین آن روحیه‌ی رشادت و دلیری گردیده بود. حالا او صاحب آن تاج و تخت به حساب می‌آمد. نگاهش نسبت به کارگران و مردم عادی، بسیار معمولی و حتی آلوده به حقیر شمردن شده بود. به زنان بی‌اعتنایی می‌کرد و آنان را موجب ضعف قوای مردان می‌دانست. و گهگاهی از جشن‌ها هم فراری بود. کار هر روز پادشاه این بود که لباس پادشاهی‌اش را به تن کند و از پله‌ها پایین بیاید و در داخل محوطه‌ی قصر راه برود و گاهی هم تا برج و بارو‌های قلعه بالا برود و خلاصه که به نقاط مختلف قلعه سرکشی کند. این در حالی است که در همه حال هر سه مشاورش به همراه محافظانش او را همراهی می‌کردند. محوطه‌ی داخل قلعه سرسبز و دلگشا بود و قصر بزرگی در میان آن جا خشک کرده بود و برج‌های دیده‌بانی فراوانی با سقف‌های گنبدی شیبدار باشکوهی آن را احاطه کرده بودند. باغچه‌های سبز و گل‌های زیبا با نقش و نگار‌های مرتب، دلپذیری خاصی به آن‌جا داده بود. در میان حیاط، درخت بسیار بزرگی وجود داشت که در زیر آن سایبان بزرگی را برای شاه تعبیه کرده بودند. مشاورانش نیز در همین نزدیکی در زیر همان سایبان برای خودشان جای مخصوص خود داشتند. کلمات کلیدی: داستان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، دانلود داستان ایرانی، داستان، داستان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود pdf داستان، pdf نفسی مملو از آرامش، رمان فارسی، داستان فارسی، داستان، رمان عاشقانه، رمان عشقی، رمان تاریخی، داستان کوتاه، دانلود کتاب داستان، دانلود کتاب پی دی اف، دانلود کتاب الکترونیکی، دانلود داستان کوتاه، دانلود pdf کتاب نفسی مملو از آرامش، برچسب‌ها: داستان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، دانلود داستان ایرانی، داستان، داستان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود pdf داستان، pdf نفسی مملو از آرامش، رمان فارسی، داستان فارسی، داستان، رمان عاشقانه، رمان عشقی، رمان تاریخی، داستان کوتاه، دانلود کتاب داستان، دانلود کتاب پی دی اف، دانلود کتاب الکترونیکی، دانلود داستان کوتاه، دانلود pdf کتاب نفسی مملو از آرامش
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری