رمان با نگاهت آرامم کن

رمان با نگاهت آرامم کن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه تبریزیان
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

رمان با نگاهت آرامم کن کتاب رمان با نگاهت آرامم کن نوشته فاطمه تبریزیان در مورد دختری به اسم آناهید است. دختری زیبا که عشق و علاقه‌ی شدیدی نسبت به خانواده‌اش دارد. او پس از مرگ خواهرش به کشور پدرش ایران بر می‌گردد تا انتقام خواهرش را بگیرد. اما مشکلی برای پسر عمویش پیش می‌آید. مشکلی که زندگی آناهید را دچار تغییر و تحول می‌کند. قسمتی از رمان با نگاهت آرامم کن را می‌خوانید: سه هفته بود که خونه عمو بودم.. تو این سه هفته با این که اصل حوصله نداشتم با علی کل تهران و گشتیم.. عمه اینا زیاد به خونه عمو می آمدن چند بار هم ازم دعوت کردن که به خونشون برم ولی من در کمالادب دعوتشونو رد کردم اخه خونه عمو راحت‌تر بودم.. چون عمو خیلی شبیه بابا بود.. زن عمو هم یه جورایی مادرم حساب میشه.. اخه با علیرضا خواهر و برادر رضایی هستیم.. علیرضا خیلی سعی می‌کرد که با مسخره بازیاش منو بخندونه ولی من فقط میتونستم خنده‌های مصنوعی تحویلش بدم.. خودشم می‌فهمید که خنده هام مصنوعیه.. ارشام همیشه میگه وقتی می‌خندی چشتام میخنده ولی الان این چشم‌ها خیلی وقته سرد و بی روحه ... کلمات کلیدی: رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان اجتماعی، دانلود رمان با نگاهت آرامم کن، دانلود رایگان کتاب رمان با نگاهت آرامم کن، دانلود رمان با نگاهت آرامم کن، دانلود کتاب با نگاهت آرامم کن، رمان با نگاهت آرامم کن، برچسب‌ها: رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان اجتماعی، دانلود رمان با نگاهت آرامم کن، دانلود رایگان کتاب رمان با نگاهت آرامم کن، دانلود رمان با نگاهت آرامم کن، دانلود کتاب با نگاهت آرامم کن، رمان با نگاهت آرامم کن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری