حقایق ناگفته تغذیه

حقایق ناگفته تغذیه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی مهدوی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

حقایق ناگفته تغذیه کتاب حقایق ناگفته تغذیه نوشته علی مهدوی اصول تغذیه را همراه با بهترین روش‌های ارزیابی وزن و روش‌های بهبود سلامتی را با تغذیه شرح می‌دهد. هم‌چنین رابطه‌ی تغذیه با سرطان و بیماری‌های مختلف را به صورت کامل و جامع بیان می‌کند. نویسنده در ابتدای کتاب آورده است: وقتی به نابسامانی‌های تغذیه در ایران و جهان دقت کردم و دیدم که اوضاع چقدر بد است شروع به خواندن کتاب‌های معتبر در این زمینه نمودم و در آخر حیفم آمد از اطلاعات نابی که به دست آوردم دیگران را مطلع نکنم. در این کتاب متوجه می‌شوید که سرطان چیزی نیست جز داد و فغان بدن از انباشت سمومی که به خارج بدن منتقل نشده و خیلی اطلاعات مفید دیگر که شما را به شگفت وا خواهند داشت. کلمات کلیدی: چاقی، تغذیه، تغذیه سالم، اصول تغذیه، درمان چاقی، بهترین روش کم کردن وزن، رژیم کاهش وزن، رژیم غذایی، برنامه غذایی، لاغری، برنامه لاغری، راهنمای تغذیه سالم، چربی های غیر اشباع، غذای سالم، دانلود کتاب راهنمای تغذیه، برچسب‌ها: چاقی، تغذیه، تغذیه سالم، اصول تغذیه، درمان چاقی، بهترین روش کم کردن وزن، رژیم کاهش وزن، رژیم غذایی، برنامه غذایی، لاغری، برنامه لاغری، راهنمای تغذیه سالم، چربی های غیر اشباع، غذای سالم، دانلود کتاب راهنمای تغذیه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری