سمت سپیده

سمت سپیده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

سمت سپیده کتاب سمت سپیده به قلم مهدی خدامیان آرانی به تحریر در آمده است. من عاشق شب‌هاى کویر هستم، لحظه شمارى مى‌کنم تا فرصتى پیش بیاید و به کویر سفر کنم و محو سکوت کویر شوم. شهر من در حاشیه کویر است، شبى از شب‌ها که مهمان کویر بودم، فریاد سکوت را با تمام وجودم مى‌شنیدم. با دوستانم قرار گذاشته بودیم که وقت سحر به جستجوىِ سپیده برویم، چرا که در شهر هیچ اثرى از سپیده نیست، آن قدر چراغ روشن کرده‌ایم که دیگر کسى به سپیده فکر نمى‌کند. و چه شبى بود آن شب! هیچ وقت از یادم نمى‌رود، همه جا تاریکى بود که ناگهان نورِ سپیده، پهنه آسمان را روشن کرد، چه عظمتى داشت! چیزى که تا آن روز، ندیده و نشنیده بودم. غرق دیدار سپیده بودم که به فکر فرو رفتم، سؤالى به ذهنم آمد: روشنى این لحظه به چه مى‌ماند؟ همه جا تاریکى بود و به یک باره، نور صبح طلوع کرد و امید و روشنایى را در جان طبیعت زنده کرد. آرى! فقط علم و دانش مى‌تواند چنین باشد، وقتى که تو در تاریکى‌ها قرار مى‌گیرى، این نور علم است که مى‌تواند تو را به سر منزل مقصود رهنمون کند. و این گونه شد که من در آن سپیده دم، تو را یاد کردم و تصمیم گرفتم تا براى تو از ارزش علم بنویسم. به امید روزى که با هم به سمتِ سپیده حرکت کنیم. کلمات کلیدی: انسان در اسلام، علم بهتر است یا ثروت، شناخت علم و دانش، علم از دیدگاه اسلام، شناخت علم در اسلام، علم در اسلام، فلسفه علم، برچسب‌ها: انسان در اسلام، علم بهتر است یا ثروت، شناخت علم و دانش، علم از دیدگاه اسلام، شناخت علم در اسلام، علم در اسلام، فلسفه علم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری