نمایشنامه یک فنجان چای سرد برای دو نفر

نمایشنامه یک فنجان چای سرد برای دو نفر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بهنام کشت زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

نمایشنامه یک فنجان چای سرد برای دو نفر کتاب نمایشنامه یک فنجان چای سرد برای دو نفر به قلم بهنام کشت زاده چهار پرسوناژ دارد& در فضای سیال ذهن نوشته شده و درباره‌ی رابطه‌ی بین امید و نازنین است که در دانشگاه ادبیات هم کلاسی هستند. آن‌ها اتفاقی هم دیگر را بعد از سال‌ها ملاقات می‌کنند. امید شاعریست که سال‌هاست به دنبال چاپ مجموع شعرهای خود می‌باشد و الهام‌بخش نوشته‌های او زنش نازنین است. نازنین که سودای رفتن را در سر دارد به‌خاطر امید می‌ماند و با او ازدواج می‌کند ولی بعد از ازدواج آن‌ها همه چیز به هم می‌ریزد و رابطه آن‌ها رو به فروپاشی می‌رود. نازنین به‌خاطر اینکه امید زندگی را رها کرده و تمام وقتش را با کتاب‌هایش می‌گذراند تصمیم به ترک امید می‌گیرد ولی امید او را به قتل می‌رساند و چون او را الهام بخش نوشته‌های خود می‌داند جسدش را در یخچال خانه نگه می‌دارد تا کتاب خود را به پایان برساند از طرفی، گویی امید هم که در زندگی به نازنین خیانت کرده قصد دارد او را ترک کند و نازنین هم او را به قتل می‌رساند و چون نمی‌تواند او را رها کند جسدش را در یخچال خانه نگه داشته است و تصمیم می‌گیرد که خاطرات خود و امید را بنویسد و چاپ کند و در شرایطی که زمان گویی معنای خود را از دست داده هردوی آن‌ها در یک دایره از وقایع زندگی خود زندانی شده‌اند. زمانی که هر دو کتاب آماده چاپ می‌شود هیچ‌کدام از آن‌ها دیگری را رها نمی‌کند و همچنان زندانی در ذهن خود باقی می‌مانند. کلمات کلیدی: نمایشنامه، نمایش نامه، نمایش کوتاه، تئاتر، برچسب‌ها: نمایشنامه، نمایش نامه، نمایش کوتاه، تئاتر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری