رمان قشاع

رمان قشاع

  • 1.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نیلوفر قائمی‌فر
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

رمان قشاع کتاب رمان قشاع نوشته‌ی نیلوفر قائمی‌فر داستان دختری به نام هونیا را روایت می‌کند که اندکی پس از ازدواجش با امیرحسین، امیرحسین و برادرش فوت می‌کنند و هونیا می‌ماند با کودکی که به زودی متولد می‌شود اما... در بخشی از کتاب رمان قشاع می‌خوانید: رفتم تو اتاقم.. وای امیر حسین کجائی؟ چقدر دلم می‌خواد برگرده، چقدر خوب بود و من قدرشو ندونستم.. امیر حسین کجا امیرعباس کجا!!؟ امیر حسین یه لحظه از دهنش نمی‌افتاد هونیا خانوم.. هونیاجان یه بار با خشونت رفتار نکرد با اینکه حتی یه بار هم نخواست بهم نزدیک بشه ولی عین پروانه دورم می‌چرخید، طی سه ماه اصلا نفهمیدم باردارم ولی طی هفت روز فهمیدم که یه زن تنهای کم سن و سال باردار بیوه‌ام که همه میخوان برام آقا بالاسر باشن.. دلم می‌خواد در باز بشه و امیرحسین بیاد داخل اتاق و بازم با همون حرفای عاقلانه و هوشمندانه‌ش قلبمو آروم کنه و به خودم بگم باید همه چیز رو فراموش کرد و تقدیر من با امیر حسین و این بچه است، امیر حسین نه اینکه از شاهرخ نامزد سابقم کم نداره بلکه خیلی هم آقا تر و تکمیل تره، ببین چقدر باهام مهربون رفتار می‌کنه و همه جوره پای من هست ولی شاهرخ نبود، شاهرخ اونقدر عاشقم نبود که به پام بمونه.. و من هر روز با امیرحسین خوی بیشتر بگیرم و سعی کنم همونطور که اون رابطه رو از انتقام و جزا جدا کرده منم مثل اون باشم.. امیر حسین مهران ننداخت زندان بلکه مهران خودش، خودشو معرفی کرد و امیرحسین هم خودشو شاکی پرونده اعلام کرد و با هزار درگیری قرار شد که کسی جز امیر حسین نفهمه قاتل کیه و خونواده‌ی شریعت هم فکر می‌کنند قاتل متواری شده و مهران به خاطر چک برگشتی توی زندانه!! در اتاق باز شد و ملیحه خانوم اومد توی اتاقم... کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب قشاع، رمان قشاع، دانلود رمان ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان ایرانی، داستان فارسی، داستان بلند، دانلود داستان ایرانی، برچسب‌ها: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب قشاع، رمان قشاع، دانلود رمان ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان ایرانی، داستان فارسی، داستان بلند، دانلود داستان ایرانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری