رمان باز به دنبال پریشانی‌ام

رمان باز به دنبال پریشانی‌ام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : الهام نجفی فر
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

رمان باز به دنبال پریشانی‌ام کتاب رمان باز به دنبال پریشانی‌ام نوشته الهام نجفی فر درباره‌ی دختری به نام اختر است که پانزده سال دارد و هنوز در خانه‌ی پدری زندگی می‌کند، پدرش قاپوچی (دربان) خانه‌ی ابولفتح خان معتمدی است. از آنجایی که خانواده‌ی اختر از افراد کم بضاعت در آن زمان بودند تصمیم می‌گیرند با هر ترفندی اختر را به کلفتی در یکی از خانه‌های علما یا تجار و بزرگان بفرستند و دستمزدی که از کار کردن اختر در آن خانه به آن‌ها پرداخت می‌شود برای اختر جهیزیه فراهم کنند. از طرفی نیز دختران خانواده‌های کم بضاعت و بی‌بضاعت که امکان تحصیل نداشتند فقط با ازدواج کردن و بچه‌دار شدن به آرامش می‌رسیدند و کنیزی در خانواده‌ی ثروتمندان چیزی بود که این دخترها به آن امید بسته بودند با کمک احمد میرزا پدر اختر قرار شده بود که اختر برای کنیزی دختر ابوالفتح خان که سر کشیکچی دربار ناصر الدین شاه بود فرستاده شود... در قسمتی از کتاب رمان باز به دنبال پریشانی‌ام می‌شنویم: دقیقا آن روزها را به یاد دارم، روزی که ننه رباب لباس‌ها را در قدح ریخته بود و به آن‌ها چنگ می‌زد صدای دست فروشی که فریاد می‌زد: جوجه‌ای، جوجه‌ای، فضای کوچه و خانه‌ی کوچک ما را پر کرده بود، در همان هنگام بود که آقا میرزا با چهره‌ای خندان وارد شد و فریاد زد: رباب کجایی زود بیا که خبرهای خوبی آورده‌ام. ننه رباب از روی زمین بلند شد و دستانش را با چاقچوقش پاک کرد و گفت: خوش خبر باشی احمد میرزا، چه خبر شده؟ آقام با خوشحالی به ننه رباب گفت: بالاخره اختر هم رفتنی شد. کلمات کلیدی: رمان اجتماعی، رمان عاشقانه، دانلود رمان اجتماعی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان باز به دنبال پریشانی ام، دانلود رمان عاشفانه، دانلود کتاب رمان، برچسب‌ها: رمان اجتماعی، رمان عاشقانه، دانلود رمان اجتماعی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان باز به دنبال پریشانی ام، دانلود رمان عاشفانه، دانلود کتاب رمان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری