رمان فرشته‌های لعنت شده

رمان فرشته‌های لعنت شده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پگاه بختیاری
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

رمان فرشته‌های لعنت شده کتاب رمان فرشته‌های لعنت شده رمانی عاشقانه و جذاب نوشته‌ی پگاه بختیاری است. نیک یک پسر آمریکا الاصل بود که بیست و دو سال بیشتر نداشت. قدش یک متر و هشتاد سانتی متر بود و اندام ورزیده و پوست برنزه‌ای داشت و درست عین پدرش زمینه‌ی چشم و مویش مشکی بود که خیلی هم جذابش می‌کرد. او شش ماه پیش از این که با جیران آشنا شده بود، آن هم در بیمارستانی که بانو بستری بود و آن دو برای اولین بار یکدیگر را در سالن انتظار بیمارستان ملاقات کردند و این آشنایی کوتاه به این نامزدی طولانی و دوست داشتنی منجر شد. در حقیقت نیک تنها دلخوشی جیران شده بود چرا که بیماری بانو و نیز نداشتن وضع مالی مناسب عرصه را برایش تنگ کرده بود و حالا این نیک بود که با جملات مثبت، نگاه‌های دلسوز و ابراز علاقه‌های صمیمانه اش، سورپرایز زندگی کوچکش شده بود. کلمات کلیدی: رمان، داستان عاشقانه، رمان عاشقانه، داستان پند آموز، داستانی تخیلی، داستان تخیلی، مجموعه داستان، داستان کوتاه، داستان فارسی، رمان فارسی، داستان، برچسب‌ها: رمان، داستان عاشقانه، رمان عاشقانه، داستان پند آموز، داستانی تخیلی، داستان تخیلی، مجموعه داستان، داستان کوتاه، داستان فارسی، رمان فارسی، داستان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری