صبح ساحل

صبح ساحل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

صبح ساحل کتاب صبح ساحل نوشته مهدی خدامیان آرانی به حوادث عصر امام صادق می‌پردازد. شب بود، مهتاب مى‌تابید، من در مدینه بودم و پشت پنجره هاى بقیع ایستاده بودم. هواى دلم بارانى شد. به یاد آوردم که دیگران مرا شاگرد امام صادق (ع) مى‌خوانند، حتماً مى‌دانى مردم به کسانى که در حوزه علمیّه درس مى‌خوانند «شاگرد امام صادق (ع)» مى‌گویند. بیست سال مى‌شد که من در حوزه علمیّه بودم، به راستى من براى معرّفى امام صادق (ع) چه کرده‌ام. این سؤالى بود که آن شب از خود پرسیدم. آن شب تصمیم گرفتم وقتى به وطن خود بازگشتم، کارِ تحقیق را آغاز کنم و در مورد زندگى امام صادق(ع) کتابى بنویسم. مى‌دانستم هر کسى توفیق ندارد براى اهل بیت (ع) قلم بزند، براى همین از خداى مهربان خواستم تا توفیق این کار را به من عنایت کند. اکنون خدا را شکر مى‌کنم که به آرزوى خود رسیده ام و این کتاب مهمان دستِ مهربان شماست. کلمات کلیدی: امام صادق، زندگی امام صادق، اهل البیت، حوادث عصر امام صادق، زندگینامه امام صادق، عصر امام صادق، برچسب‌ها: امام صادق، زندگی امام صادق، اهل البیت، حوادث عصر امام صادق، زندگینامه امام صادق، عصر امام صادق
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری