آزمون‌پذیری و اطمینان در طراحی مدارات دیجیتال

آزمون‌پذیری و اطمینان در طراحی مدارات دیجیتال

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرزاد حافظی زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

آزمون‌پذیری و اطمینان در طراحی مدارات دیجیتال کتاب آزمون‌پذیری و اطمینان در طراحی مدارات دیجیتال نوشته فرزاد حافظی زاده ضمن آشنایی با زبان‌های توصیف مدارات الکترونیکی که در کمتر منبعی به آن اشاره شده با مفهوم بسیار مهم دنیای امروز یعنی تست و اطمینان نیز آشنا خواهید شد. استفاده از این کتاب در تمامی پروژه‌های طراحی شامل مباحث هوا و فضا و حمل و نقل و طراحی قطعات نظامی کاربرد دارد. در این کتاب با نرم افزار توربو تستر آشنا می‌شوید و در نهایت با استفاده از مدارات استاندارد به بررسی تفاوت انواع الگوریتم‌ها و قدرت نرم افزار پرداخته می‌شود. هم‌چنین یک فایل طراحی کرده و به فرمت نرم افزار توربو تستر در آورده شده را تست می‌کنیم. کلمات کلیدی: نرم افزار توربو تستر، آموزش نرم افزار توربو تستر، مدارات الکترونیکی، طراحی مدار، مدارات دیجیتال، برچسب‌ها: نرم افزار توربو تستر، آموزش نرم افزار توربو تستر، مدارات الکترونیکی، طراحی مدار، مدارات دیجیتال
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری