زراعت گیاهان دارویی

زراعت گیاهان دارویی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اسماعیل پورکاظم
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

زراعت گیاهان دارویی کتاب زراعت گیاهان دارویی توسط اسماعیل پورکاظم به صورت مختصر و مصوّر نوشته شده است. بشر از هزاران سال پیش به ارزش گیاهان دارویی و چگونگی استفاده از آنان پی برده و به مرور تجربیات زیادی در رابطه با فواید آن‌ها بر سلامتی انسان کسب نموده است. متعاقباً ساخت داروهای شیمیایی همگام با پیشرفت‌های علمی جوامع نوین در زمینه‌های شیمی و علوم وابسته به آن از جمله داروسازی توسعه یافت امّا تولید و توزیع آن‌ها همواره در سیطره شرکت‌های بزرگ چند ملیتی باقی ماند. در این میان برای کشورهای در حال توسعه که از جنبه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی دارای فاصله نسبتاً زیادی با جهان سرمایه‌داری هستند، چاره‌ای بجز اتکا بر داشته‌ها و دانسته‌هایشان باقی نمی‌ماند و لاجرم آموزش شیوه‌های تولید و بکارگیری گیاهان دارویی دارای نقش بارزی در این رابطه برای قطع وابستگی است.  کلمات کلیدی: گیاهان دارویی، داروهای گیاهی، داروشناسی گیاهی، کشاورزی، محصولات کشاورزی، محصولات زراعتی، دانلود کتاب کشاورزی، گیاهان زراعتی، آموزش کشاورزی، آموزش زراعت، گیاهان دارویی، گیاه شناسی، شناخت گیاهان دارویی، کاشت گیاهان دارویی، ئرورش گیاهان دارویی، برچسب‌ها: گیاهان دارویی، داروهای گیاهی، داروشناسی گیاهی، کشاورزی، محصولات کشاورزی، محصولات زراعتی، دانلود کتاب کشاورزی، گیاهان زراعتی، آموزش کشاورزی، آموزش زراعت، گیاهان دارویی، گیاه شناسی، شناخت گیاهان دارویی، کاشت گیاهان دارویی، ئرورش گیاهان دارویی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری