مهارت‌های تحصیلی برای دانشجویان سال اول

مهارت‌های تحصیلی برای دانشجویان سال اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه قمری
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

مهارت‌های تحصیلی برای دانشجویان سال اول کتاب مهارت‌های تحصیلی برای دانشجویان سال اول نوشته فاطمه قمری مهم‌ترین مسایل زندگی دانشجویی و راهکارهای حل آن‌ها را برای شما شرح می‌دهد. مطالعه این کتاب در ابتدای هر سال تحصیلی توصیه می‌شود، زیرا دانش و تجربه تنها از گذر تکرار و تمرین است که آموخته می‌شود و بر زندگی ما تاثیر مثبتی می‌گذارد. دانشگاه محل تجربه‌آموزی ویژه‌ای است که به لحاظ جمعیت، تنها تعداد اندکی از این فرصت استثنایی بهره‌مند می‌گردند. شاید برای بسیاری افراد، در خلال زندگی و در بین فرصت‌های ممکن هرگز فرصتی این چنین آزاد برای پرداختن به انبوهی از فعالیت‌های آموزشی و جنبی پیش نیاید. شما آغازگر سفری هستید پر فراز و نشیب و سرشار از آموختنی‌های تازه. ورود به دانشگاه مستلزم یادگیری مهارت‌هایی است که توانمندی و سازگاری شما را در برخورد با مسائل خاص خودتان افزایش دهد. سازگاری با محیط و شرایط ویژه برای دانشجویان غیربومی و ساکن خوابگاه، مسائلی چون زندگی با هم اتاقی، زندگی مستقل از والدین، مدیریت امور شخصی، مدیریت امور مالی و... را به دنبال دارد. در این میان مسائل ارتباطی، مسائل تحصیلی و انگیزشی از دیگر مسائل مشترک دانشجویان تازه وارد است. دانشجوی عزیز اطمینان داشته باشید که همه مدیران، کارمندان و اساتید شما برای یاری رساندن به شما در محیط دانشگاه گرد هم آمده‌اند، اما نبض اصلی این حرکت پرشور و رو به جلو در دستان شماست. کلمات کلیدی: مهارت های دانشجویی، مسائل تحصیلی، مسائل دانشجویی، مهارت تحصیلی، مهارت های تحصیلی، زندگی دانشجویی، زندگی در خوابگاه، برچسب‌ها: مهارت های دانشجویی، مسائل تحصیلی، مسائل دانشجویی، مهارت تحصیلی، مهارت های تحصیلی، زندگی دانشجویی، زندگی در خوابگاه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری