گیاهان زراعتی

گیاهان زراعتی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اسماعیل پورکاظم
  • چاپ و سال / کشور: 2018

توضیحات

گیاهان زراعتی کتاب گیاهان زراعتی توسط اسماعیل پورکاظم به صورت مختصر و مصوّر نوشته شده است. تأمین آب و مواد غذائی از مهم‌ترین مشکلات بشر امروز است که در ارتباط تنگاتنگی با همدیگر هستند. کمبود آب، فرسایش خاک‌ها و پایان یافتن منابع کودی موجب شده‌اند که بشر کنونی بکوشد تا از تمامی امکانات سنتی و مدرن به بهترین وجه جهت رفع نیازهایش بهره گیرد. در این راستا بکارگیری اراضی حاشیه‌ای، مزارع کوچک و حتی باغچه‌های خانگی می‌توانند در نیل به این هداف اصیل یاری‌گر باشند و برای این منظور چاره‌ای بجز آموزش کشاورزی به تمامی آحاد جامعه وجود ندارد.   کلمات کلیدی: کشاورزی، محصولات کشاورزی، محصولات زراعتی، دانلود کتاب کشاورزی، گیاهان زراعتی، آموزش کشاورزی، آموزش زراعت، زراعت گندم، زراعت جو، برچسب‌ها: کشاورزی، محصولات کشاورزی، محصولات زراعتی، دانلود کتاب کشاورزی، گیاهان زراعتی، آموزش کشاورزی، آموزش زراعت، زراعت گندم، زراعت جو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری