رمان زندگی مرموز

رمان زندگی مرموز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهره امراه نژاد
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

رمان زندگی مرموز کتاب رمان زندگی مرموز نوشته زهره امراه نژاد داستان دختری است که با میل خود به هدفی که می‌خواست نرسید و با اجبار پدر و مادرش ازدواجی نافرجام داشت و دوستانش هم سعی می‌کنند که به او کمک کنند و... در قسمتی از کتاب زندگی مرموز می‌خوانیم: - مامان ببین دو هفته از این ماجرا گذشته بابا رو راضی کن دوباره بریم خواستگاری سپیده. مادر- انگار یادت رفته که چه برخوردی با ماکردند؟... بعد نیم نگاهی به حمید انداخت و در ادامه حرفش گفت: والله چی بگم! شاید تا حالا هم جواب مثبت به خواستگارش داده بهتر تو هم دست از سرش برداری اون بنده خدا هم زندگی شو بکنه اگه اون تو رو دوست داشت اون شب خودشو نشونمون می‌داد و خلاصه که یه اعتراضی می‌کرد؟ و بعد ما در آهسته با خود گفت: شاید هم دختر از نجابتش بوده که نمی‌خواسته تو روی پدر و مادرش وایسه؟!. کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه، رمان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی، رمان زندگی مرموز، دانلود رمان زندگی مرموز، رمان عاشقانه، برچسب‌ها: دانلود رمان عاشقانه، رمان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی، رمان زندگی مرموز، دانلود رمان زندگی مرموز، رمان عاشقانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری